BEBEK YELEĞİ VE TULUM



Herkese merhaba !

Bugün sizlere yapmış olduğum üç örgüden bahsedeceğim.  Sipariş olarak aldığım yelek ile kendimi durduramadım ve bu sıcak havada iki yelek ve bir tulum ördüm. Buradan Nurhan Hanım a teşekkür ediyorum. Bir saipariş vererek üçünü de beğenip aldığı için; hediye olarak yeğenlerine gidecek. İnşallah sağ salim dünyaya gelirler. Hayırlı olsun diyorum ve yelek, tulum resimlerini paylaşıyorum.

Renkleri  yeşilin tonlarından oluşuyor. Sipariş Rengi yeşil olduğu için üçü de yeşil oldu. ;))



Bebek Yeleği 1

        Bu yelek üç parçadan oluşuyor. Arka ve iki ön düz ve haraşo örgüden oluşuyor. Orjinalinde cep yoktu cep ekledim. Bantlı kemer ve düğmelerle süledim. Altı aylık - Bir yaş bebek için ideal...





 Bebek Yeleği 2
    
Yakadan  Örmeye başladığım bu yelek üst kısma hortum tabir ettiğim burgulardan yaptım alt kısmada v şeklinde kesmeler yaptım. Yaka kollar ve etek kısmını haroşa ördüm.  Bunu altı aylık - bir yaş için uygun...








Tulum
Bu model de alt orta kısımdan başlıyor. Düz ve lastik örgüden olşuyor. Yaka kollar bacak sonradan işleniyor.








 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli İp Ve....

DÜĞÜN

İki Yeni Patik